Wij kopen ook uw boeken in!
Wij kopen ook uw boeken in!
Wij kopen ook uw boeken in!
2dehands – Als Nieuw / Paperback / 1ste druk / 2020 / 191 pagina’s / Nederlands / 9789043037709
€ 18,50
Op voorraad
Op voorraad
2dehands – Als Nieuw / Paperback / 1ste druk / 2020 / 191 pagina’s / Nederlands / 9789043037709
€ 18,50
Op voorraad
Op voorraad
Ondernemingen die in het online domein actief zijn zonder een goed doordachte opzet schieten tekort. De Scorecard is een belangrijk hulpmiddel om de effectiviteit en winstgevendheid van online activiteiten te meten, te verantwoorden en te verbeteren. De Scorecard 4.0 geeft inzicht in hoe een organisatie een succesvolle strategie in een online omgeving kan realiseren. Dit boek probeert te helpen om daadwerkelijk resultaten te bereiken. Het reikt een methode aan waarmee je de online operatie inzichtelijk maakt en online doelstellingen kunt definiëren. Ook helpt het je de juiste vragen te stellen, waardoor je tussentijds kunt volgen of de gekozen werkrichting de juiste was, met als doel het rendement op de investeringen inzichtelijk te maken en bedrijfsdoelstellingen te realiseren. De Scorecard kan ervoor zorgen dat medewerkers in alle geledingen van de organisatie een strategie delen, doelen gemeen hebben, met elkaar begrijpen wat succes is, en begrip hebben voor elkaars dilemma’s. Dit boek biedt een heldere handleiding voor diegene die op sturend of uitvoerend niveau bezig is met de online activiteiten van een organisatie. Ook biedt het handvatten om inzicht te krijgen in hoe je die online prestaties kunt verbeteren. De heldere structuur, voorbeelden en interviews maken dit boek daarnaast geschikt als studieboek in het hoger onderwijs. Op de website www.deonlinescorecard.nl vind je opdrachten en aanvullend lesmateriaal. Joost Steins Bisschop is partner bij Jungle Minds (www.jungleminds.nl) en auteur van talrijke publicaties (oud-columnist Het Financieele Dagblad, Frankwatching) en diverse boeken. Eindredacteur Marenna van Reijssen (www.mareredactie.nl) is docent Digital Marketing bij Breda University of Applied Sciences. Zij is tevens auteur van het boek Interactieve marketing.
Gewicht | 358 g |
---|---|
Afmetingen | 24 × 17 × 1,2 cm |
ISBN | 9789043037709 |
Auteur | |
Uitgeverij | Pearson Benelux |
Kwaliteit | 2dehands – Als Nieuw |
Conditie | Tweedehands |
Bindwijze | Paperback |
Taal | Nederlands |
Druk | 1ste druk |
Jaar Uitgave | 2020 |
Aantal pagina's | 191 pagina's |
Gewicht | 358 g |
---|---|
Afmetingen | 24 × 17 × 1,2 cm |
ISBN | 9789043037709 |
Auteur | |
Uitgeverij | Pearson Benelux |
Kwaliteit | 2dehands – Als Nieuw |
Conditie | Tweedehands |
Bindwijze | Paperback |
Taal | Nederlands |
Druk | 1ste druk |
Jaar Uitgave | 2020 |
Aantal pagina's | 191 pagina's |
Dezelfde dag antwoord
Bereikbaar van 10:00 tot 18:00 uur
Voeg 06-15464460 toe op Whatsapp
Wees als eerste op de hoogte over nieuw binnengekomen boeken en de beste aanbiedingen!
Dezelfde dag antwoord
Bereikbaar van 10:00 tot 18:00 uur
Voeg 06-15464460 toe op Whatsapp
Stuur uw vraag naar info@veelboeken.nl
Bereikbaar van 10:00 tot 18:00 uur
Voeg 06-15464460 toe op Whatsapp
Stuur uw vraag naar info@veelboeken.nl
Dezelfde dag antwoord
Bereikbaar van 10:00 tot 18:00 uur
Voeg 06-15464460 toe op Whatsapp
Stuur uw vraag naar info@veelboeken.nl
Door u aan te melden voor onze nieuwsbrief gaat u akkoord met onze privacyverklaring.